maandag 14 januari 2013

kringloopvondsten!

gescoord in een grote kringloop, oude schraag(bok)
had er al eentje maar deze was ook weer zo mooi....

heb eronder een opstapje gezet(leen bakker...en een beetje verf van mijzelf..)
koehoorntje erbij, in t echt is de schraag donkerder van kleur, bijna zwart..

dadeltak erbij...

beetje donker, maar wel beter de kleuren te zien..

tweede vondst..links; dat ornamentje, weet niet hoe je het noemt..?

en het allerleukste! ik kreeg m gratis, omdat mevr geen wisselgeld had en ik ook  helemaal noppes kleingeld bij me had, nog geen 1 cent...en ij had alleen 5 euro terug...erg he? maar stiekem vond ik het wel leuk...
hoop dat jullie het wat vonden, groetjes!! Inge

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aanwinsten Inge. Dat opstapje van Leen heb ik ook.
    Ik vind je rieten spiegel trouwens ook prachtig en wat een geluk dat je het ornamentje zomaar voor noppes kreeg.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie spullen heb je bij elkaar vergaard! Gaaf dat je dat ornamentje zomaar kreeg, daar kan je wel wat mee.
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt geboft hoor en je aanwinsten zijn super! Wat kan je daar dan blij mee zijn hè?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onze kringloop is niet zo ruim gesorteerd hoor...jij boft maar heel leuke aanwinsten erbij...

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk hoekje ! ik vind die kruik ook zo gaaf staan

    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk he die kringloop, ik hou er ook zo van!! Mooie vondsten gescoord en dat voor een appel en een ei (dat is het leukste)!!
    Ik ben een nieuwe volger, als je zin hebt, kan je bij ook een kijkje nemen!! Gr. Jac................

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nog een slim shoppen!
    Mooie vondsten zeg, veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

laat hier een reactie achter..