donderdag 10 januari 2013

voor en na..de overloop.


 hou jullie heel goed vast !! zo was onze overloop eerst...gloep!de greepjes en de lamp had ik ook maar rood geverfd evenals de spiegel, als je toch bezig bent...
 ik hou niet van kleur in de woonkamer dus dacht toen we hier kwamen wonen, ik doe de overloop, rood, de gang blauw, en de keuken zacht geel, toch wat kleurtjes in huis...tsja( oh ja de schommelstoel werd uiteraard ook gekleurd, haha)
 en zoals je ziet ben ik nu helemaal om, voor de sobere teinten, wat ik eigenlijk altijd al heel mooi vond, maar soms doe je daar dus wat jaartjes over....heb ook een poos alles creme/wit gehad zal daar ook eens een post over doen..
 de muren zijn geschilderd(over t behang heen!) met ptmd muurverf, het kastje is ook in ptmd geverfd, de lamp is nog niet naar t zin, maar kan niet alles tegelijk.
 stuk schors uit bos, dadeltakje en kandelaar , precies goed.

 twee kransen ineen, voor stoer effect.

 paspop mocht er weer bij, fotolijstjes ook in zelfde kleurtje.
.

bankje van de gamma..geschilderd in een kleur die ik nog over had..
kransen aan een mooie haak erbij, muur ook geschilderd, kortom: de overloop is t naar t zin!
durf alleen het trappengat niet te doen...dus daar zit nog behang op...
toch een hele verbetering zo? of je moet gek op rood zijn! haha

groetjes, inge

11 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een verschil veel mooier en rustiger.

    Fijne dag groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. go vond dat rood wel wat hahaha nee tis super geworden hoor ziet er heel sfeervol uit kan je zien wat een verfje doet en je niet heel veel geld hoeft te besteden om een prachtige sfeer neer te zetten ik ben daar zo voor ....genoten van je foto's ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een verschil he ;) erg mooi geworden. ik had in ons vorige huisje ook alle muren rood en blauw.. Snap niet hoe ik dat heb mooi gevonden..!!

    fijne avond nog,

    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan, veel rustiger zo!

    groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerlijk gezegd ben ik niet zo van rood, dus de metamorfose vind ik helemaal geslaagd!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien hoe je stijl in de loop der jaren veranderd. Die rustige tinten vind ik toch ook het mooiste.
    Fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De laatste sfeer bevalt me prima en je kransen
    zijn heel stoer en erg mooi.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je had gereageerd op ons blog. Meteen nieuwsgierig, dus ook even bij jou binnenkijken ;-) Prachtige blog heb je, mooie foto's ook. Leuk om te zien hoe je de overloop hebt aangepakt.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze stijl veel mooier, ben niet zo van de kleurtjes, althans niet meer. Zo veranderen we nog weleens, maar dat is juist leuk toch?
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ongelofelijk wat een verschil zeg. Wat een lik verf niet kan doen. Wat je zelf ook al schrijft Veeeeeeeeeeeeeeel beter zo hoor. Het ziet er sfeervol uit. Ik vind je kransen ook mooi.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik verbaas me soms over hoe de woonsmaak bij sommige mensen veranderen met de tijd... Wat dat betreft ben ik dan wel erg saai, want ik ben altijd een beetje in hetzelfde straatje blijven hangen.
    En ik moet zeggen dat het straatje waar jij tegenwoordig vertoeft mij veel meer aanspreekt dan je vorige straatje;-)

    Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen

laat hier een reactie achter..