woensdag 26 december 2012

kerstdagen 2012







eerste kerstdag hebben we rustig gevierd, met mijn moeder,wij gaan op deze dag twee keer naar de kerk dus veel tijd blijft er niet over, lekker relaxte dag met ons gezin gehad, en savonds gourmetten.de tafel met dochter gedekt in grijs/creme tinten, en mooie servetten die ze zelf gevouwen heeft! t was erg gezellig, en lekker gesmikkeld.
tweede kerstdag, met een hele koppel !(schoon) fam, bij elkaar geweest vanaf smiddags, iedereen had wat aan eten meegenomen, wij namen het dessert voor onze rekening, 4 bakken ijs, en de soesjestoren met de twee cakes door dochter lief gemaakt, ben erg trots op haar!
was allemaal erg gezellig en de dag/avond vloog om, ons kleinste peutertje lag pas om kwart voor 11 op bed, al zingend! haha
we hebben spelletjes gedaan, gezongen, kortom een geslaagde dag van gezellig familie bij elkaar, en nu ga ik heeeeellll snel naar mn bed.
groetjes, Inge, hoop dat jullie ook fijne dagen hebben gehad.

9 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zo genoten hebben...het deel van je verhaal over de toetjes heb ik met extra aandacht gevolgd, ben gek op toetjes ;)! Leuk dat je dochter de toren had gemaakt!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai!
      Hahaha nou de toren had ik gemaakt,(met hulp van mn dochter, ben in dit soort dingen een soort stuntel..) en mn dochter de taarten!
      Ik mocht bij permissie 1 muisje erop zetten en die vond ze echt afschuwelijk!! Vlg haar leek het wel een auto……het is het voorste muisje op de rand van het bord….valt best mee toch?
      Die taarten zijn echt heeeeeelllll lekker , moet je echt eens maken.

      Groetjes, Inge

      Verwijderen
  2. Leuk om je blog te lezen!
    Niet bang zijn, gewoon doen is het..! Ik ben zelf ook nog geen jaartje bezig, maar al doende leert men..!

    groetjes, Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel!
    het gaat al steeds beter, heb vandaag zitten proberen, en t ziet er al weer beter uit..(vind ik zelf..)
    t is wel verslavend..t is dat het vakantie is...ga zo eerst snel wat doen.
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Inge ik zie dat het al aardig lukt met je blog, het ziet er allemaal gezellig uit...Ik ga je volgen hoor.

    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Inge, ik ga je gezellig volgen, hoor. Ik zag je reactie bij Home and Lifestyle staan. Ik ben diegene, die dat prachtige boek gewonnen heb, geluksvogel ben ik, hè. Ik blog ook nog niet zo lang, maar ik vind het ook erg leuk! Ik wens je succes en ben benieuwd naar je volgende posten! Fijne jaarwisseling, lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. heb je mail beantwoord, maar heb je m ook ontvangen?
      k snap t allemaal nog niet zo, hihi
      maar in ieder geval dank voor je volgen, jij staat er ook op bij mij.
      je hebt een sfeervol blog,super!
      en heeeeeell veel plezier met je mooie boek, wauw

      Verwijderen
  6. Via Ingrid kom ik op je blog, wat ziet het er uitnodigend uit...ik heb al genoten van je decemberposten, ik hoop dat je in 2013 nog veel meer laat zien!!!!
    Ik wens je een mooie jaarwisseling en alle goeds voor 2013.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    Je bent welkom bij mij als je zin hebt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk! dank je wel!! ga ook bij jou kijken, had net al even geprobeerd maar lukte niet....maar ga nu eerst snel echt aan de slag!
    groetjes, een goede jaarwisseling gewenst, en ik hoop in t nieuwe jaar lekker te gaan bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen

laat hier een reactie achter..